Често задавани въпроси за очила и слънчеви очила

Искате ли да научите повече за нашите диоптрични и слънчеви очила? Събрахме няколко често задавани въпроси и отговори за вас. Ако не можете да намерите информацията, която търсите, не се колебайте да свържете се с обслужване на клиенти. Ние сме тук, за да помогнем!

Поръчка на диоптрични и слънчеви очила онлайн

Повече за нашите стъкла за диоптрични очила

Повече за нашите слънчеви очила

Доставка и връщане

Поръчка на диоптрични и слънчеви очила онлайн

Погледнете по-долу най-често срещаните въпроси, които получаваме от клиентите за диоптрични и слънчеви очила:

1. Какви са вашите услуги за очила?

Ние предлагаме високо професионални услуги за диоптрични и слънчеви очила онлайн. Ще можете да избирате от широка гама рамки и слънчеви очила от оригинални марки. Можете също така да поставите качествени очила на закупена от нас рамка и да поплучите абсолютно завършен чифт диоптрични очила, доставени директно до дома ви. Всичко, от което се нуждаете, е копие от вашата рецепта, след като сте направили очен тест от офталмолог, за да завършите поръчката си. Ние гарантираме най-добрите продукти на отлична цена, както и надеждно обслужване.

2. Имате ли магазини, които мога да посетя?

Ние сме онлайн магазин, така че нямаме никакви физически магазини, които да можете да посетите. Научете повече за предимствата на онлайн поръчките тук.

3. Мога ли да се доверя на вашите оптици?

Ние имаме опитни оптици, които ще създадат вашите очила за вас. Ние продаваме очила в цяла Европа, и те отговарят на най-високите стандарти. Гарантираме същото качество, каквото ще намерите при вашия оптик.

4. Как мога да пробвам очила и да ги направя съобразени с моята рецепта?

Повечето от нашите рамки могат да бъдат изпробвани с помощта на виртуалното огледало. Този виртуален инструмент за изпробване използва вашата уеб камера и работи точно като обикновено огледало: камерата улавя лицето ви и точно прилага избраните рамки. Можете дори да завъртите главата си и рамките ще следват посоката на движение. Това ви позволява да ги видите от различни ъгли и ще изглежда така, сякаш ги носите всъщност! За да сме сигурни, че вашите очила ви пасват добре, ние добавихме размери към всяка от нашите рамки. Това ще ви даде представа колко големи или малки са рамките за вас и ще имате по-добро сравнение с вашите текущи очила. След като сте доволни, можете да продължите с въвеждането на рецептата и избора на стъкла, от които се нуждаете. Освен това ще можете да добавите няколко допълнителни обработки към стъклата си.

5. Защо трябва да плащам предварително за очила?

Всяка рецепта е уникална, а очилата са съобразени с Вашата точна рецепта. Следователно, тъй като не можем да ги предложим другаде, те трябва да бъдат платени предварително.

6. Не знам рецептата си. Можете ли да разберете параметрите от старите ми очила?

Има само един начин да разберете точните си параметри: направете консултация с офталмолог или оптик, което ви предлагаме да правите веднъж на всеки 6 месеца. Вашият специалист по очни грижи винаги ще ви предостави рецепта или изследване, съдържаща вашите точни параметри за корекция на зрението. Не можем да определим вашата рецепта от стари очила или по друг начин.

7. Мога ли да използвам рецептата си за контактни лещи?

Не, има специфични разлики между рецепта за лещи и рецепта за очила. Вашият очен специалист трябва да определи параметрите ви специално за очила чрез очен преглед.

8. Малко се притеснявам да не сгреша, когато въведа моята рецепта. Можете ли да ми помогнете?

Поръчката на очила с рецепта онлайн и навигацията във формуляра за поръчка може да изглежда обезсърчително в началото. Въпреки това, ние включваме функция в нашия формуляр за поръчка, която ви позволява да направите и качите снимка на вашата рецепта. Това позволява на нашите специалисти да интерпретират вашите данни и да изпълнят поръчката ви вместо вас. Все още можете сами да въведете рецептата си. И не забравяйте, че нашето обслужване на клиенти е тук, за да ви помогне на всяка стъпка от пътя; ако се притеснявате да направите поръчката си или ако нещо не изглежда както трябва, моля, свържете се с нас незабавно. Радваме се да ви помогнем да завършите правилно поръчката си.

9. Вече поръчах и мисля, че съм сгрешил. Как мога да променя / анулирам поръчката си или да поправя това?

Свържете се с обслужване на клиенти незабавно! Всяка поръчка, която не е била обработена, може да бъде изменена. Ако обаче вече е обработена, не могат да се правят допълнителни промени. Моля, бъдете внимателни, когато въвеждате вашата рецепта, или се свържете с нас предварително, за да можем да ви помогнем правилно да въведете необходимите стойности.

10. Какво е PD и как да разбера моето?

Тази стойност показва разстоянието между зениците ви в милиметри. Точното разстояние е важно, за да можем правилно да центрираме стъклата в оптимална позиция. За повечето хора разстоянието от зеницата до носа е между 28-35 милиметра; има обаче и изключения. Вашият специалист по очни грижи също трябва да включи вашето междузенично разстояние (PD) в рецептата ви, тъй като ще ви е необходимо, за да направите поръчката. Не всеки оптометрист / офталмолог прави това, така че не забравяйте да попитате. Ако вашият лекар или специалист не е добавил това към вашата рецепта, можете да го измерите сами с нашия онлайн инструмент за измерване на PD или да разпечатате нашата линийка. Ако забележите само една PD стойност на рецепта, разделете я на 2, за да получите стойността на дясното и лявото око (например: 61/2 = 30,5).

За децата PD има тенденция да се променя с течение на времето, така че не забравяйте да преглеждате очите на детето си веднъж на 6 месеца.

11. Моята рецепта показва нещо различно от вашата форма за поръчка. Мога ли да посоча това някъде?

Всяка рецепта е различна и често всеки специалист има уникален начин да си води бележки. Например някои специалисти по грижа за очите пишат (-) като (=). Така че, когато се съмнявате, силно препоръчваме да се свържете с нас , преди да завършите поръчката си. Ще ви помогнем да интерпретирате вашите параметри и ще отбележим всички специални нужди по отношение на вашата поръчка.

12. Мога ли да ви изпратя собствени рамки, на които да бъдат поставени вашите диоптрични стъкла?

Не е възможно стъклата ни да бъдат монтирани в рамки, които не са закупени от нас. Ние можем да поставим стъкла само в рамки, закупени от нашия магазин.

13. Мога ли да поръчам само диоптрични стъкла без рамки?

Диоптричните стъкла трябва да бъдат шлифовани и подравнени, за да се поберат идеално във вътрешността на рамки според вашата рецепта. Невъзможно е правилно да се създадат и завършат диоптрични стъкла, без да се центрират и монтират в рамка. Ако те са монтирани в определена рамка според вашите точни нужди, те не могат да бъдат прехвърлени в друга рамка, освен ако тази рамка не е абсолютно същата. И дори в този случай подравняването може да не е достатъчно, което да доведе до замъгляване на зрението ви.

14. Можете ли да ми изпратите отделно моята рамка и стъкла?

Не можем да направим това. За да доставим качествени диоптрични очила и да гарантираме ясно зрение, трябва правилно да поставим подходящите стъкла в избраните рамки.

15. Мога ли да поръчам очила, които да са без диотър, т.е. като аксесоар?

Със сигурност е възможно да закупите очила без рецепта в нашия магазин. Тъй като обаче стандартните демонстрационни стъкла не са подходящи за нормално износване, ние ви съветваме да ги оборудвате с подходящи стъкла с диоптър 0,00. Прочетете повече за как да поръчате очила без рецепта като аксесоар тук.

16. Очилата ви идват ли с калъф?

Всички наши очила се доставят с калъф. Никога не пречи да имате резервни, за да поддържате очилата си в оптимално състояние, така че не забравяйте да разгледате нашата оферта от аксесоари за всеки случай.

17. Всички ваши марки автентични ли са?

Ние продаваме само оригинални марки и продукти от известни и надеждни производители.

18. Слънчевите ви очила идват ли със сертификати и оригинални калъфи?

Всички наши диоптрични и слънчеви очила се доставят с етикети, сертификати и / или стикери, както и оригинални калъфи за допълнително укрепване на тяхната автентичност.

Повече за нашите стъкла за диоптрични очила

Научете повече за стъклата, с които оборудваме очилата ви:

19. Стъклата ви създадени ли са от надежден производител?

Ние се стремим да доставяме продукти, които отговарят на най-високите стандарти за качество. Производителят на нашите стъкла за очила е признатата европейска компания Adrial, която работи със опитни оптици, които използват съвременни машини, за да обработват иновативни стъкла за очила, да ги монтират в избраните от вас рамки, тествани преди изпращането.

20. От какво са направени стъклата?

Всички диоптрични стъкла са изработени от висококачествена, издръжлива пластмаса. Предлагаме ви избор между стъкла с индекс на пречупване 1,5 - 1,6 - 1,67 и 1,74. Материалът с по-висок индекс е с по-добро качество, а по-тънките лещи с по-висок индекс на пречупване са по-усъвършенствани и леки; следователно, колкото повече се повишава индексът на пречупване, толкова по-скъпи са стъклата. С други думи, ако изберете стъкло с по-висок индекс, ще платите повече, но стъклото ще бъде направен по-точно според вашите нужди.

21. Каква е разликата между 4-те възможности за избор на индекс на пречупване?

Индексът на пречупване на стъклото се отнася до това как то пречупва (огъва) светлината, което зависи от това колко бързо светлината преминава през материала. Може да се използва по-тънко стъкло, ако коефициентът на пречупване за даден материал е по-висок, тъй като се нуждаем от по-малко материал, за да пречупваме правилно светлината. Стъклото с по-висок индекс е направен от по-качествен материал, ще тежи по-малко и ще бъде по-удобно. В зависимост от вашите диоптри е възможно да носите очила само със стъкла с определен показател на пречупване, тъй като всеки индекс не е подходящ за всяка диоптрична стойност.

22. Кои покрития / обработки са добавени към стъклата и колко струват?

Нашите стъкла се предлагат със стандартен набор от пет усъвършенствани обработки, без да се налага да плащате допълнително: UV филтър, допълнително втвърдяване, антирефлексно покритие, хидрофобно покритие и самопочистващо се покритие. Научете за нашите покрития за диоптрични стъкла тук.

23. Как мога допълнително да пoдобря стъклата си?

При закупуване на чифт очила при нас, можете да изберете и закупите допълнителни свойства – включително филтър, блокиращ синята светлина, възможност за самостоятелно оцветяване или оцветяване на слънчеви очила по рецепта – за да подобрите или промените вашите лещи. Включваме и опцията за избор на обективи специално за шофиране. Това ще помогне за намаляване на пречи на светлината от насрещното движение, ще премахне досадните отблясъци и ще поддържа зрението ви по-ясно, докато сте на пътя.

24. Какво прави филтърът, блокиращ синята светлина?

Той филтрира и блокира синята светлина от цифрови устройства като телефони, таблети и компютърни екрани. Това ще намали умората на очите, ще увеличи производителността и ще подобри сънните навици. Научете за очилата, блокиращи синята светлина тук.

25. Какво представляват самооцветяващите се стъкла?

Фотохромните, преходните или самооцветяващите се стъкла се затъмняват според променящите се условия на осветеност. Те са ясни на закрито и потъмняват при излагане на UV лъчи. Научете за самооцветяващите се стъкла тук.

26. Мога ли да поръчам диоптрични стъкла за слънчеви очила?

Предлагаме и опцията да превърнете очилата си в подходящи слънчеви очила с рецепта, за да предпазите очите си от UV лъчи и ярка светлина. Това ще вземе вашите лещи с рецепта и ще ги оцветява за постоянно. Въз основа на това колко тъмни искате да бъдат вашите слънчеви очила с рецепта, ние ви предлагаме избор на 50, 75 или 85 процента нюанс. Лещите с осемдесет и пет процента нюанс са еквивалентни на нормалните слънчеви очила по отношение на способността им да предпазват очите ви от ярка светлина. Можете също да добавите поляризация (налична само за интензитет на оттенък от 85%) или огледално покритие (в различни цветови опции) към лещите си за слънчеви очила. Това може да се направи за която и да е от нашите рамки за очила или за слънчеви очила от нашата гама от слънчеви очила с рецепта .

Забележка: това превръща лещите ви с рецепта в лещи със слънчеви очила с рецепта. Следователно тази опция е достъпна само за рамки и очила. Слънчевите очила не могат да превърнат лещите си в лещи със слънчеви очила.

27. Мога ли да поръчам прогресивни / мултифокални стъкла и имат ли същите предимства като обикновените стъкла?

Да. Предлагаме ви възможност да поръчате прогресивни стъкла, които коригират както късогледство, така и далекогледство. Можете да избирате между четири различни вариации на качеството. Всички наши прогресивни стъкла идват със същите обработки и предимства като нашите еднофокусни стъкла.

28.Мога ли да поръчам стъкла, които коригират астигматизма?

Да. Ако страдате от астигматизъм и се нуждаете от торични стъкла, вашата рецепта ще включва стойност на цилиндър и ос за всяко око. След като въведете вашата рецепта в нашата форма за поръчка, ще видите поле с цилиндър и ос, където можете да въведете тези стойности.

29. Какво да правя, когато не се нуждая от цилиндър или ос за стъклата си?

В случай, че не страдате от астигматизъм, няма да е необходимо да добавяте цилиндър и ос към стъклата си. Възможно е обаче да сте забелязали, че системата ни ги иска така или иначе; просто трябва да изберете 0,00 за цилиндър и 0 за ос и те няма да бъдат добавени към вашите стъкла.

30. Възможно ли е да избера стъкла, различни от тези, които системата ви предлага?

Нашата система избира стъкла с оптимален индекс на пречупване според вашата рецепта. Наистина е възможно ръчно да промените този избор, но имайте предвид, че това може да повлияе на крайния резултат. Яснотата на вашето зрение не може да бъде напълно гарантирана, ако се отклоните от предложението на нашата система. Някои диоптри просто не са съвместими с определени индекси на пречупване.

31.Възможно ли е да се поставят стари стъкла в нова рамка?

Очилата трябва да бъдат направени специално за определена рамка, за да ги центрираме и напаснем правилно. Почти невъзможно е вече персонализирани стъкла да се добавят в нова рамка, без да се наруши центрирането и изравняването им. Така че не е възможно да предоставим тази услуга.

32. Мога ли да поръчам очила за компютър, без да добавям филтър?

Въпреки че към всички наши персонализирани съкла за очила може да се добави филтър, блокиращ синя светлината, може би просто търсите прости компютрни очила без диоптър. В този случай можете да разгледате нашата специална оферта за компютърни очила. Всички тези очила се доставят с висококачествени стъкла без диоптър, които са обработени с нашите 5 стандартни покрития за стъкла и филтър, блокиращ синя светлината. Така че, ако просто искате да премахнете дигиталната умора на очите, вземете си едни от нашите компютърни очила!

ОЧИЛА ЗА КОМПЮТЪР

33. Защо в стъклата ми е гравиран символ?

Мултифокалните стъкла с възможно най-добро качество са гравирани, за да ги различават от останалите стъкла. Тази гравюра е доказателство за качество и по никакъв начин няма да попречи на зрението ви.

34. Всички ваши слънчеви очила защитени ли са от ултравиолетови лъчи и има ли различно ниво на защита за различните цветове на стъклата?

Ние предлагаме само напълно функционални слънчеви очила от реномирани марки, които осигуряват цялата необходима защита. Въпреки това, различните цветове на стъклата наистина имат различни приложения и ефекти. Прочетете повече за разликата между цветовете на стъкла за слънчеви очила тук.

35. Каква е разликата между огледалните и поляризираните слънчеви очила?

Поляризираните стъкла съдържат специален филтър, който блокира интензивно отразената светлина, което всъщност намалява отблясъците и добавя допълнителна защита за очите ви. Поляризираните слънчеви очила осигуряват превъзходна защита от отблясъци - особено от водата.Научете повече за поляризираните слънчеви очила тук.

Стъклата, покрити с огледално покритие, помагат на зрението ви чрез намаляване на ярката светлина. Огледалните стъкла не само помагат да защитите очите си, но огледалният ефект ще скрие очите ви от света и ще създаде хладно и загадъчно настроение.

36. Мога ли да превърна чифт слънчеви очила в диоптрични такива?

Yes, for any pair of sunglasses in our range of prescription sunglasses, you can click the option to add prescription lenses. It is also possible to turn prescription lenses available from our selection of eyeglass frames into prescription sunglass lenses. Besides that, we offer a selection of sun clip-ons for certain prescription eyeglasses.

Доставка и връщане

Следващият раздел изяснява някои от най-често срещаните въпроси, които получаваме по отношение на доставката и връщането на очила и слънчеви очила. За обща информация и въпроси относно поръчките при нас, разгледайте нашите ЧЗВ относно вашата поръчка.

37. Колко време отнема новите ми диоптрични очила да пристигнат?

При поръчка на очила - след въвеждане на плащането - трябва да се извършат няколко стъпки. След като получим вашата поръчка, нашите оптици ще проверят вашата рецепта и ще започнат да подготвят стъклата. След това те ще ги поставят в избраните от вас рамки и ще ги тестват. Този процес на създаване на очила обикновено отнема между 3 и 7 работни дни, в зависимост от вида на стъклото, който сте избрали. След това нашите оптици ще изпратят готовите очила до нашия централен склад, откъдето те ще бъдат изпратени до вас. Поради големия брой поръчки, които получихме по време на пандемията COVID-19, наистина се случи да увеличим времето за доставка. Най-общо казано, доставката на очила ще отнеме между 7 и 14 работни дни.

38. Колко време отнема на слънчевите ми очила да пристигнат?

Слънчевите очила не изискват допълнително време за шлайфане, монтиране и тестване, така че те се доставят в съответствие с нашите нормални срокове за доставка.

39.Защо ми отне по-дълго време, за да ми бъдат доставени диоптричните очила?

При нормални обстоятелства ние сме в състояние да доставим вашите очила своевременно. Ние обаче винаги се стремим да завършим продуктите според най-високите стандарти. Например в периоди като кризата с COVID-19 възстановяването на запасите може да бъде ограничено поради разпоредби и броят на поръчките може да надвишава капацитета на тези, които нашите оптици могат да обработват на ден. Възможно е също така доставчиците ни да бъдат забавени при никакви специални обстоятелства. Следователно сроковете за доставка винаги подлежат на промяна.

40.Колко е гаранцията ми за очила?

Нашите очила се доставят със стандартна гаранция от две години. Слънчевите очила, рамки и очила се доставят в оптимално състояние и са били щателно проверени за качество преди изпращане. В редките случаи, когато някой от тях е повреден или има непосредствени транспортни дефекти, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и ние ще разгледаме вашия случай, за да ви помогнем. Жалбите за щети, причинени от неправилна употреба, неправилна грижа или просто неправилна употреба, не отговарят на условията за обезщетение или замяна.

41 Каква е вашата политика за връщане на диоптрични очила?

Диоптричните стъкла се произвеждат въз основа на специфични индивидуални изисквания и следователно не отговарят на условията за възстановяване. Само рамките отговарят на условията за евентуално възстановяване. Това условие важи от момента на плащане на очила, независимо от състоянието на доставка. Рамките може да не са повредени. В случай, че имате някакви проблеми или въпроси, не забравяйте да се свържете с обслужване на клиенти за повече информация как можем да Ви помогнем.

Ако обаче смятате, че качеството на вашите стъкла не е оптимално или стъклата ви са дефектни по някакъв начин, можем да ги изпратим за проверка на качеството. Ако се открие дефект или се счита, че те са с лошо качество, ние, разбира се,ще заменим или възстановим сумата за стъклата. Моля, направете справка и с нашите общи условия.

42. Каква е вашата политика за връщане на слънчеви очила?

Ако искате да върнете или замените слънчеви очила или рамки в рамките на 14 дни от датата на получаване, ние изискваме да върнете целия продукт, включително кутията, външната кутия, всичко вътре в кутията, всякакви кърпи за почистване и всякакви идентифициращи стикери или етикети. С други думи, продуктът трябва да бъде в абсолютно същото състояние, както е бил при получаване; в противен случай той се счита за непълен без един от тези елементи и връщането или замяната няма да е възможна. Благодарим Ви за разбирането. Моля, обърнете се и към нашите общи условия.