Гаранция връщане на парите за контактни лещи

Предлагаме Ви гаранция връщане на парите за контактни лещи TopVue
Искаме да Ви насърчим да пробвате лещите TopVue! Ако не сте доволни, ние ще Ви възстановим сумата за цялата опаковка, стига да ни я върнете в рамките на 60 дни след покупката с изпълнени условията, изброени по-долу.
Първо, моля, свържете се с нашите служители за обслужване на клиенти по телефон или имейл на info@alensa.bg Те могат да Ви посъветват дали вашата рекламация отговаря на нашите критерии за размяна и ще опишат подробно процеса на връщане.
ВНИМАНИЕ: избягвайте изпращането на лещи, без да се свържете с нашите служители. Alensa не може да поеме отговорност за изгубени пратки в случаите, в които не сме били уведомени, че е направено връщане.
Условия за връщане на парите:
- Тази гаранция важи само за продукти на TopVue!
- Моля, обърнете внимание, на нашата специална 10 + 10 TopVue лещи промоция НЕ е приложима гаранцията за връщане на парите.
- Върнатите лещи трябва да бъдат неповредени, добре опаковани и изпратени според нашите Условия за замяна и рекламация.
- Пратката трябва да съдържа доказателство за покупка, издадено от Alensa.bg
- Гаранцията няма да се прилага при злоупотреби, напр. многократно връщане на контактни лещи от същия тип и параметри.
- Транспортните разходи за върнатите контактни лещи TopVue се покриват от купувача.
- Сумата, която ще Ви бъде възстановена е тази, която сте заплатили, независимо от последващи промени в цената на продукта.
- Пратката трябва да съдържа необходимия брой контактни лещи - вижте следната таблица:
Адрес за рекламации:
Моля, върнете лещите си в кутия - за да сте сигурни, че няма да се повредят по време на транспорт, моля, не използвайте плик - на следния адрес.
| Alensa.bg Получател: ALENSA SRO гр. София, ПК 1138 ул. "Абагар" 22, склад на куриерска фирма "Спиди" |
Уверете се, че сте получили номер на товарителница от Куриерската фирма, като доказателство за връщане на пратката! Нашият отдел за обслужване на клиенти ще ви попита за това, ако подозирате, че нещо се е объркало с връщането ви.
Не забравяйте да включите свой собствен адрес (адрес на изпращача) на гърба на всеки пакет, изпратен обратно до нас! В най-лошия сценарий, това ще гарантира безопасното връщане на пакета до Вас и няма да се загуби по пощата.
Моля, също така уточнете дали искате да използвате гаранцията си за друга покупка с нас или просто искате сумата да бъде възстановена.