Въведете име и парола
Благодарим Ви, че
посетихте сайта на Alensa.bg. Нашият онлайн
магазин е част от мрежата на Alensa, предлагаща
единствено оригинални и висококачествени
контактни лещи и аксесоари в почти всички
европейски страни. На тази страница ще
намерите подробна информация относно
Правилата и условията, с които Вие като
Купувач се съгласявате, поръчвайки от
Alensa.bg. При потвърждаване на Вашата
поръчка ще видите кутийка с отметка,
показваща, че Вие сте прочели и разбрали
тези Правила и условия и следователно сте
съгласни с тях. По-подробна информация и
допълнителни разяснения може да намерите
на информативните страници на Alensa.bg.
Запазваме си правото да препращаме към
съдържанието на тези страници, приемайки,
че Купувачът се е запознал с тях.
Alensa.bg
запазва правото да не изпълнява поръчки,
включващи над 10 артикула. Разходите за
такива, които са предварително заплатени с
карта, ще бъдат възстановени по посоченa
банковa сметка.
Долупосочените правила и условия са валидни при пазаруване от сайта на Alensa.bg.
Правилата и условията определят и уточняват договорните отношения между Купувача и Продавача. Всички договорни отношения се регулират съгласно законите на Република Чехия, като тези, които не са упоменати тук и в случай, че Купувачът е физическо лице, се уреждат от Гражданския кодекс (Act No. 40/1964 Coll.) и Закона за защита на потребителите на Република Чехия (Act No. 634/1992 Coll.). За юридически лица всички не споменати тук договорни отношения са предмет на Търговския кодекс на Република Чехия (Act No. 513/1991 Coll.).
Съгласно Закона за електронните регистри за продажбите на Република Чехия, Продавачът е длъжен да издава разписка (фактура) на Купувача. В същото време, Продавачът е длъжен да регистрира получените приходи онлайн чрез данъчния администратор; в случай на техническа неизправност – не по-късно от 48 часа.
Всички продукти и услуги, които предлагаме, се изпращат от основния логистичен център на Alensa, намиращ се на територията на Република Чехия. Нашият сайт Alensa.bg се управлява от компания Alensa s.r.o, регистрирана на адрес:
Alensa s.r.o
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ДДС в Чехия: CZ27179681
ДДС в България:
BG3075992121
Търговската марка Alensa, цялото съдържание на уебсайта и всички публикувани рекламни материали са интелектуална собственост на Alensa s.r.o и са защитени от Закона за авторското право.
Всеки може свободно да използва Alensa.bg както като гост, така и като регистриран потребител (след оформяне на поръчка), като се задължава да използва нашия сайт отговорно, спазвайки нашите Общи условия. В случай на злоупотреба, Alensa си запазва правото временно или за постоянно да забрани достъпа на потребителя до нашия уеб сайт и услуги.
Alensa.bg разрешава
на всички потребители да използват
уебсайта само за законни цели, което значи,
че:
Всеки потребител е свободен да изрази своето мнение на нашия сайт. Въпреки това нямат да бъдат толерирани коментари, целящи уронване на нашата или чужда репутация, както и такива, съдържащи подвеждаща останалите потребители информация.
Не са разрешени опити за кибератаки или умишлено въвеждане на вирус на нашия сайт. Тези форми на злоупотреба са престъпление и при възникване на подобен случай Аленса ще съдейства на властите за провеждането на наказателно преследване.
Alensa няма да бъде подведена под отговорност в случай, че нашият уеб сайт пострада от злонамерен софтуер или дигитална атака.
Договорът за покупка от сайта на Alensa.bg се счита за сключен с потвърждаването на онлайн формуляра за поръчка от страна на Купувача. С това действие той удостоверява, че е прочел тези Правила и условия и е съгласен с тях. Завършвайки своята покупка и отбелязвайки в квадратчето с отметка, че сте прочели и разбрали нашите Общи условия, посочвате, че сте навършили пълнолетие и имате валидна рецепта за модела лещи, които сте поръчали. Също така потвърждавате, че предоставената от Вас информация е валидна и съответства на предписанието на Вашия очен специалист. Съгласявате се, че е Ваша отговорност да се подлагате на редовни очни прегледи и да следите за евентуална промяна в предписаните Ви параметри за контактни лещи. Alensa.bg не носи отговорност за каквито и да било последици в резултат на отклонение от Вашата рецепта.
Адресът, посочен на фактурата, е винаги този на основния логистичен център на Alensa и не може да бъде сменен или променен. Датата на издаването й съвпада с тази, на която поръчката е изпратена, и не е възможно да бъде подменена от Alensa. Допълнителна информация като ЕГН и др. ще бъде добавена към Вашата фактура в случай, че е отбелязана в полето за Бележка при направата на поръчката. Вече издадени фактури не могат да бъдат коригирани.
Фактурите се генерират по номер на поръчка. Това означава, че всички продукти от поръчката ще бъдат на една фактура. Не могат да се издават нови фактури за отделни продукти от нея.
За заплащане на своята
поръчка може да изберете един от следните
методи:
Всички заплащания се изпълняват по сигурен и надежден начин. Вашата лична информация ще бъде използвана единствено за установяване на плащането и не се предоставя на трети страни.
Ако изберете да заплатите онлайн чрез кредитна или дебитна карта, ще бъдете пренасочени към надеждна уеб страница на наш партньор, където да въведете Вашите данни и извършите плащането. Цялата информация е безопасно криптирана. Моля, имайте предвид, че тази защитена връзка за плащане е активна само за ограничен период от време. Ако сесията е изтекла, ще трябва да осъществите достъп до поръчката си чрез личния Ви профил на сайта ни и да опитате отново.
Цените на всички продукти и разходите за доставка в онлайн магазина ни включват ДДС. Валидността на всички промоции и отстъпки съответстват на информацията, посочена на Alensa.bg.
Alensa си запазва правото да променя цените в зависимост от променящия се пазар, конкуренцията, изискванията на производителя и др. Стремим се да поддържаме най-ниските цени на българския пазар.
Alensa осигурява безплатна доставка на всички контактни лещи, очила и слънчеви очила!
Всички останали продукти също могат да имат безплатна доставка, когато се достигне лимит на поръчка 30 лв.
Speedy
Плащане с карта
5 лв.
Наложен платеж*
5 лв.
Поръчки над 30 лв.
Безплатна
DHL
Плащане с карта
10 лв.
*Заплащането се осъществява при получаване на стоката.
Забележка:Alensa.bg периодично предлага промоции за безплатна доставка. Специалните ни оферти може да намерите както на уебсайта и страницата ни в социалните медии, така и като се абонирате за получаване на информационния ни бюлетин. В него ще бъдат ясно посочени продължителността и условията на всяка промоция.
Alensa.bg не предлага доставка извън територията на страната. Ако искате да поръчате за друга европейска страна, се свържете с нас на info@alensa.bg.
Моля, обърнете внимание, че поради голямото количество пратки, обработвани от нашия склад, не можем да изменяме вече подготвени за изпращане поръчки. Ако искате да промените избраните от Вас артикули, се свържете с нас на тел. 02 492 83 78. Работното време на екипа ни „Грижа за клиента“ е от 8:00 до 16:00 ч. от понеделник по петък.
Куриерска фирма | Очаквана дата за доставка |
“До поискване“ от офис на Speedy | 2–3 работни дни от датата на изпращане |
DHL | 1–2 работни дни от датата на изпращане |
Забележка: - Поръчки, приети от понеделник до петък преди 12.00 ч. се изпращат на същия ден. - Направените след 12.00 ч. се изпращат на следващия работен ден. - Събота и неделя са неработни дни. - Очакваната дата за доставка се определя от датата на изпращане, която не винаги съвпада с деня, в който поръчката е направена. |
Информационният имейл, който Клиентът получава на електронния си адрес, съдържа номера на товарителницата, с която поръчката е изпратена. С него тя може да бъде проследена в активния линк, водещ към сайта на куриерската фирма. В случай, че не получите тази информация, се свържете с нашия отдел „Грижа за клиента.“
Доставката на някои модели (торични и мултифокални лещи) и други специални диоптрични стойности, може да отнеме между 1 и 4 седмици и зависи от наличността на продукта при дистрибутора на съответния производител.
Очакваната дата за доставка на избраните продукти ще бъде посочена вдясно на полето след въвеждане на необходимите Ви параметри. Клиентът е длъжен да следи за тази информация по време на поръчка.
Поръчки, състоящи се от налични и неналични артикули, се изпращат при наличието на всички продукти или при желание на клиента могат да бъдат разделени. В някои случаи това може да бъде свързано с допълнителни транспортни разходи за сметка на Купувача.
При доставка на домашен адрес, се уверете, че пратката ще може да бъде приета в работно време от понеделник до петък. Ако няма такава възможност, изберете служебен адрес или офис на куриерската фирма.
Не носим отговорност за забавяне на доставката, причинено от нашите логистични партньори или независещи от нас обстоятелства като метеорологична обстановка, национални празници, неработни дни и др. Имайте предвид, че ние посочваме ориентировъчна дата за доставка, базирана на информацията на куриерската фирма. В редки случаи, някои пратки могат да пристигнат извън установения срок. Попълнете коректно и възможно най-точно актуалния си телефонен номер и адресната си информация (пощенски код, номер на улицата или къщата, етаж и апартамент), за да ускорите доставката на Вашата поръчка. Когато тя бъде изпратена от нашия склад, ще получите номер на товарителница, по който може да бъде проследена онлайн. Ако срещате трудности или имате въпроси относно доставката, се свържете с нашия екип „Грижа за клиента“.
Предварително заплатените поръчки с куриерска фирма DHL, които по невъзможност от страна на Клиента, не могат да бъдат доставени на посочения адрес, ще бъдат съхранявани за определен период в склада на логистичната компания. Ако не ни съобщите за това, пратката може да ни бъде върната или унищожена. В този случай е отговорност на Купувача да се увери, че пратката ще ни бъде върната на правилния адрес. Унищожени поръчки няма да бъдат заменени нито разходите за тях – възстановени.
Когато получим уведомление за липсваща, отсъстваща или неправилно доставена пратка, ще съставим протокол за рекламация. За тази цел освен информацията на клиента, имаме нужда и от потвърждението от куриерската фирма.
След получаването му се ангажираме да изпратим нова поръчка или да възстановим похарчената сума по възможно най-бързия начин.
Контактните лещи и аксесоари се доставят в твърда опаковка, която ги предпазва от увреждане по време на транспортирането им. Ако все пак такова настъпи, НЕ ПРИЕМАЙТЕ пратката, посочвайки като причина „нарушена цялост на опаковката“, „течащ разтвор“ и т.н. и се свържете незабавно с нас, за да изпратим продуктите отново.
Ако закупеният артикул, неговата опаковка или приложените към него инструкции за употреба посочват срок на годност в съответствие със специалните законови разпоредби, гаранционният срок изтича на датата която е посочена. Обикновено доставяме контактни лещи със срок на годност, по-дълъг от 24 месеца. Срокът на годност е отпечатан върху всеки продукт и неговата опаковка. Ако имате някакви въпроси относно тези дати на използване, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти на info@Alensa.bg
Продуктите за рекламация е задължително да се изпращат с препоръчано писмо в твърда опаковка (за предотвратяване на транспортни дефекти) на този адрес. При „Проверка на качеството“ разопакованите лещи е необходимо да бъдат съхранявани в разтвор и твърда опаковка (контейнер за контактни лещи), за да се избегне изсъхването им, заедно с техните блистери, оригинална опаковка с всички неотворени лещи и писмо, описващо дефекта. Анализът, осъществяващ се в лаборатория на фирмата производител, отнема около месец, но в някои случаи може и да е по-дълъг. Запазваме си правото да изтриваме коментари относно поръчки/доставки, след като случаят е разрешен успешно.
Alensa не носи отговорност за рекламации, които не покриват следните изисквания: Първо, се свържете с нас чрез формата за контакти или на посочения телефонен номер, предоставяйки ни необходимата информация като номер на поръчка и причина за рекламация. Ако клиент поръча диоптрични очила с рецепта, в случай на връщане, ние, като продавач, можем да възстановим само рамките (а не целите очила).Това условие важи от момента, в който са направени очилата, въпреки че все още не са изпратени.
Нашите представители се стараят да отговорят на всички запитвания възможно най-бързо.
Процедурата за замяна и връщане
обикновено се състои в тези 3 стъпки:
Моля, не изпращайте неотворени опаковки контактни лещи или разтвори в обикновен плик, а само в твърда опаковка, за да се избегнат евентуални транспортни дефекти. Добавете и фактурата, с която сте ги получили като доказателство за поръчка, направена от сайта на Alensa.bg и инструкции за действие. В случай, че желаете замяна за друг диоптър, ни съобщете точните параметри. Ако желаете да възстановим похарчената сума на Вашата сметка, добавете цялата необходима за банковата транзакция информация (IBAN и BIC код).
Купувачът поема транспортните разходи за връщането на продукта, който желае да бъде заменен или рекламиран до посочения адрес. Новият артикул ще бъде изпратен без допълнително оскъпяване. В случай на грешка от наша страна (разминаване на получените продукти от поръчаните) всички транспортни разходи са за наша сметка.
Новата поръчка ще бъде изпратена веднага, щом получим върнатия неотворен продукт, което отнема обикновено между 1 и 2 работни дни. Ако в момента нямаме налични необходимите параметри, то това ще стане, след като ги получим на склад.
Имайте предвид, че процедурата по връщане и замяна на слънчеви очила отнема по-дълъг период от време. Това е причинено от необходимостта за по-обстоен преглед на състоянието, в което продуктът се изпраща обратно, който се осъществява от експертите ни в нашия основен склад.
Купувачът се съгласява да уважи необходимото време за изпълнението на всяка замяна.
Alensa.bg няма да приема оплаквания за вече изхвърлени продукти и когато случаите не могат да бъдат разследвани. Моля запазете лещите, за които имате съмнение, че са дефектни. Ако проблемът е видим, ни изпратете снимки като доказателство. За всеки подобен случай, се обърнете към нашия отдел „Грижа за клиента“. Ако е необходимо продуктът да бъде върнат, се следва процедурата, описана в раздела Гаранция, замяна и връщане .
Подробни указания при оплаквания от продуктите на марката TopVue, ще намерите тук.
Alensa.bg е сайт, предлагащ онлайн контактни лещи и аксесоари. Нашата мисия е да предлагаме само качествени продукти на най-ниска цена в България, но ние не сме оптик или професионално медицинско лице и не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи и заменяме единични бройки. В този смисъл условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.
Ако смятате, че качеството на вашите стъкла е компрометирано или те са дефектни по някакъв начин, можем да ги изпратим за проверка на качеството. Ако се открие дефект или нашите експерти открият проблем с качеството, ние, разбира се, ще заменим или възстановим сумата за стъклата.
За претенции по отношението на качеството на еднофокусни стъкла , първо се свържете с нашето обслужване на клиенти и се уверете, че включвате валидна рецепта – не по-стара от 1 година. Когато се извършва проверка на качеството, тази рецепта се изисква, за да се провери дали диоптрите на стъклата, които сте закупили, съответстват на действителната ви рецепта или не. Ще бъдете помолени да върнете вашите очила в тяхната цялост (рамката, стъкла на очилата, включените аксесоари, всякакви етикети или листовки и др.). Не сваляйте стъклата от рамката!
За претенции по отношението на качеството на мултифокални / прогресивни стъкла, първо се свържете с обслужване на клиенти и не забравяйте да включите валидна рецепта – не по-стара от 1 година. Включете също снимка отпред, която изобразява носенето на очила (за да се използва за по-добро центриране) и снимка отстрани, която ви изобразява с очила (за да се използва за определете ъгъла на рамката). Също така ще бъдете помолени да върнете вашите очила в тяхната цялост (рамката, стъклата за очила, включените аксесоари, всякакви етикети на листовки, малките сини хартиени торбички, в които сте получили демонстративните стъкла, синята карта и др …). Не сваляйте стъклата от рамката!
Връщания, които са били фалшифицирани и / или имат липсващи компоненти, не могат да бъдат приети. Винаги се свързвайте с обслужване на клиенти, преди да върнете очила!
Ако имате оплаквания относно качеството на поръчаните от Вас продукти (зачервяване, замъглено зрение, неприятно усещане, сухота), Ви предлагаме да ни ги върнете за „Проверка на качеството“. Ние ще ги изпратим на фирмата производител за установяване на причината за Вашия дискомфорт. Моля имайте предвид, че в някои случаи това може да отнеме до два месеца, т.к. лещите се налага да бъдат транспортирани на големи разстояния и се очаква отговор от производителя. Ако се установи дефект, ще Ви изпратим безплатно кутия лещи със същите параметри. В случай, че Вашите оплаквания не са причинени от продукта, върнатите за „Проверка на качеството“ продукти не се възстановяват.
Използваните лещи е задължително да бъдат потопени в разтвор (най-добре в контейнерче) и изпратени в твърда опаковка заедно с оригиналната им кутия и блистер, всички неотворени лещи, фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. Продукти, претърпели транспортен дефект поради неспазване на гореописаните изисквания, няма да бъдат приемани или заменяни. Оплаквания и молби за възстановяване на разходите се приемат не по-късно от 6 месеца от датата на фактурата. Alensa.bg не е в състояние да предприеме действия по обезщетение преди да получи заключението на фирмата производител за „Проверката на качеството“. За по-детайлна информация се обърнете към нашия отдел „Грижа за клиента“ на info@alensa.bg.
Моля, имайте предвид, че при подаване на рекламация относно възможни дефектни лещи, ще бъдете помолени да предоставите валидна рецепта. Въпреки че няма нужда да представяте рецептата си, когато купувате лещи онлайн, винаги трябва да притежавате валидна такава, не по-стара от една година. Когато се извършва проверка на качеството, тази рецепта е необходима, за да се провери дали диоптрите на закупените от вас лещи съответстват на действителното ви предписание от оптик.
Сайтът
Alensa.bg не носи отговорност за
неудовлетвореност от модел контактни лещи,
закупен без предварителна консултация с
оптик или лекар.
Преминаването към
нова марка и модел контактни лещи носи риск
от незадоволство. Ние не носим отговорност
за медицински усложнения и дискомфорт,
причинен от носенето на неподходящ за Вас
продукт. Затова Ви съветваме винаги да се
консултирате с Вашия офталмолог или оптик
преди да изпробвате нови марки и модели
лещи. Купувачът е длъжен да разполага с
валидна рецепта и да поръчва единствено
предписаните му от очен специалист
контактни лещи, разтвори, капки и спрейове
за очи.
В този случай е възможна замяна само на опаковки, чиято цялост не е нарушена.
Ефектът на цветните лещи е много субективeн и е свързан с редица фактори. Например той зависи от пигментацията на очите Ви и може да се променя от външни условия като светлина, грим и избор на дрехи. При избора на такива модели контактни лещи, следете и за вида им. Те биват подсилващи естествения цвят на окото или променящи го изцяло. Това също може да доведе до различна степен на покривност. Тъй като не е възможно да се предскаже крайния резултат, ние не приемаме жалби или молби за замяна, породени от неудовлетвореност от ефекта. При покупка купувачът се съгласява, че цветните лещи не подлежат на възврата, освен ако не се отнася до производствен дефект.
Alensa си запазва правото да променя съдържанието на сайта Alensa.bg без предизвестие. Стремим се да предложим на нашите клиенти най-актуалната информация, но не може да бъдем подведени под отговорност за временно неправилно представени факти или грешки. Това се отнася и за технически проблеми, причинени от злонамерени атаки или вируси. Ако откриете проблем в съдържанието на нашия сайт, моля свържете се с нашия отдел „Грижа за клиента“.
Написаните от клиенти коментари не представят възгледите или мнението на Alensa.bg и трябва да се възприемат като субективни. По никакъв начин те не бива да се смятат за напътствие или съвет. Всяка потенциално подвеждаща или невярна информация ще бъде редактирана.
Снимките в сайта са предназначени да илюстрират предлаганите продукти, но не са снимки на точния продукт, който клиентът ще получи. Снимките на продуктите, които показват номера на артикулите, датите на изтичане и т.н., ще имат различни номера, уникални за вашия продукт. Някои от нашите продукти се произвеждат в няколко обекта на различни места, всички притежавани от един и същ, оригинален производител. Снимка на продукт може да показва разлики в местоположението на продукта, който сте получили. Тези видове зависими от местоположението / зависими от времето / уникални идентификационни разлики по никакъв начин не означават, че продуктът, който сте получили, по някакъв начин не е това, което трябва да бъде. Твърдения, основани на тези логически, очевидни разлики в отпечатването между снимките в сайта и получените продукти, няма да бъдат приемани.
Купувачът има право да поиска Алтернативно решаване на спорове, ако не е доволен от отговора на жалбата му, или смята, че Продавачът е нарушил неговите потребителски права. В такъв случай, се свържете с нас на info@alensa.bg. Ако Продавачът откаже промяна на становището си или не отговори на запитването в 30-дневен срок, Купувачът има право да подаде жалба до орган за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци, одобрен със Заповед № РД-16–88/03.02.2016 г., допълнен със Заповед № РД-16–1291/02.12.2016 г.).
Потребителят може да се обърне и към Европейската онлайн платформа за разрешаване на спорове.
Определението „потребител“ за целите на алтернативното разрешаване на спорове обхваща физическите лица, които действат извън своята търговска или професионална дейност. Но когато договорът е сключен за цели отчасти в рамките на търговската дейност на лицето и отчасти извън нея (договори с двойна цел) и когато търговската цел е толкова ограничена, че не е преобладаваща в общия контекст на договора, това лице следва също да се счита за потребител. Алтернативното разрешаване на спорове се прилага за процедури за извънсъдебно решаване на спорове относно договорни задължения, произтичащи от договори за продажба или договори за услуги между търговец и потребител. Алтернативното разрешаване на спорове се прилага само за договори за покупка от разстояние, жалбата за които надхвърля 20 евро. Агенцията за АРС може да изиска от потребителя заплащането на номинална такса за подаване на жалбата, която не може да надхвърля 5 евро, включително ДДС.
Според европейското законодателство всеки има право да прекрати договора до 14 дни от получаването на стоките. При процедурата по прекратяване на договора е необходимо да се спазят следните условия:
• стоките трябва да със запазен търговски вид, не се приемат увредени, обявени за недействителни или със забележки по опаковката – отворена, надраскана, замърсена и т.н., продукти. Ако в резултат на неправилно манипулиране потребителят наруши целостта на оригиналната картонена кутия, с която продуктът е доставен, то той не може да бъде върнат (тъй като стоката става непродаваема).
• Молим при връщане на стоките да приложите документа за продажба (фактурата), издаден от нас, и да посочите номера на Вашата банкова сметка, BIC код и титуляр на сметка; Препоръчваме Ви да изпращате стоките за рекламация в твърди опаковки, не в плик. Продуктите
трябва да са със запазен търговски вид,
позволяващ препродажба. Не се приемат
увредени, обявени за недействителни или със
забележки по опаковката – отворена,
надраскана, замърсена и т.н., стоки. Ако
потребителят наруши оригиналната
картонена кутия, с която продуктът е
доставен, то той не може да бъде използван с
оглед на разпоредбите за безопасност и
хигиена.
Това се отнася и за слънчевите
очила. Ако желаете да замените или върнете
рамки или слънчеви очила до 14 дни след
закупуването им, сте длъжни да предоставите
пълния комплект на продукта – калъф,
картонена опаковка, кърпичка за почистване
с непокътнати стикери, удостоверяващи
оригиналността на продукта. В противен
случай, не е възможно той да бъде заменен
или разходите за него – възстановени.
Благодарим за Вашето разбиране и
съдействие!
Моля, приложете като доказателство за покупка издадената от Alensa.bg фактура, нейно копие или номера на Вашата поръчка. Не забравяйте да приложите и номера на банковата си сметка, ако е необходимо.
Моля, изпратете поръчания от Вас продукт в твърда, картонена кутия, а не в пощенски плик (дори и да е опакован в аерофолио). Ние не сме длъжни да приемем увредени по време на транспортирането пратки. В случай на оттегляне от договора, изпълнено съгласно гореописаните условия, разходите на Купувача, включително първоначалните за доставка, ще бъдат изцяло възстановени. Купувачът поема единствено тези за връщането на поръчания продукт. Стойността на продукта ще бъде възстановена чрез банков превод по сметката на клиента в рамките на 2–10 дни от получаването на върнатите стоки, единствено ако са в състояние, позволяващо препродажба.
Ако са изпълнени всички необходими условия, Купувачът ще получи обратно цялата похарчена сума. Той поема единствено разходите, свързани с връщането на пратката, което трябва да се извърши съгласно информацията и условията, посочени в този раздел.
Защитата и обработването на
лични данни се описва в следната декларация
за поверителност.
Нашата програма за дилър кодове вече не е приложима, тъй като е прекратена на 31.12.2018. Всеки кредит, спечелен в съответствие с условията на програмата, ще продължи да съществува, докато не бъде изразходван.
За да се предотврати злоупотреба само един промоционален код може да бъде активиран в даден момент. Кодовете не могат да бъдат комбинирани. За да проверите кой код сте активирали в момента или да замените активен код с друг промоционален код, просто преминете към полето „Промоционален код“ във вашата кошница за пазаруване.
Вече намалените артикули не могат се комбинират с допълнителни отстъпки. Продуктът с отстъпка може да бъде идентифициран по това, че реалната цена е заменена с намалена . Не е възможно да прилагате промо кодове или допълнителни отстъпки за тези видове продукти.
Нашите очила се доставят с гаранция от две години. Те не трябва да се използват или повреждат. Оригиналната опаковка не трябва да се унищожава. Ако искате да върнете или замените слънчеви очила или рамки, ние изискваме да върнете целия продукт, включително кутията, външната кутия, всичко вътре в кутията, всякакви кърпи за почистване и всички идентифициращи стикери или етикети. С други думи, продуктът трябва да бъде в абсолютно същото състояние, както е бил при получаването му. Продуктът се счита за непълен без един от тези артикули. В случай на липсващи или повредени елементи, връщане или замяна няма да е възможна. Благодарим ви за разбирането и спазването на правилата ни за замяна.
Слънчеви очила, рамки и диоптрични очила се доставят в оптимално състояние и са били щателно проверени за качество преди изпращане. В редките случаи, когато някои от тях пристигат повредени или имат непосредствени транспортни дефекти, свържете се с клиентската ни служба и ние ще прегледаме случая, за да ви помогнем. Жалби относно щети, причинени от неправилна употреба, неправилна грижа или нормално износване и честа употреба, не отговарят на условията за обезщетение. Допълнителни отстъпки или обезщетение не могат да бъдат дадени за щети, причинени от самия клиент.
Диоптричните стъкла се произвеждат въз основа на специфични индивидуални изисквания и поради това не отговарят на условията за връщане. Само рамките отговарят на условията за евентуално възстановяване. Това условие важи от момента, в който са платени очилата , независимо от състоянието при доставка.