Научете повече за филтрите блокиращи синя светлина

филтрите блокиращи синя светлина

Синята светлина винаги е била част от нашия живот; тя е част от спектъра на естествената светлина и ни държи нащрек и будни през деня. Сама по себе си, синята светлина не е непременно нещо лошо, но съвременният живот променя това: екрани и технологии. Ние постоянно използваме устройства – смартфони, компютри и / или таблети – които излъчват голямо количество синя светлина както през деня, така и през нощта. Постоянно вперил поглед в екрана и синята светлина, която излъчва, има тенденция да изморява и дразни очите ни. Това се нарича дигитален щам на очите. Хората често откриват в края на деня, че очите им се чувстват сухи и изглеждат зачервени и имат леко главоболие придружено с трудно заспиване.

Ето къде е подходящ филтър за блокиране на синя светлина. Този филтър неутрализира синята светлина от екраните, което ще облекчи част от напрежението на очите ви. Когато купувате очила при нас, ние ви предлагаме възможността за добавяне на блокиращ синя светлина филтър към стъклата ви за очила . И не само очила идват с този иновативен филтър! Също така ще намерите контактни лещи в днешно време, които съдържат филтър, който блокира вредната синя светлина. Нека разгледаме по-задълбочено предимствата на този блокиращ филтър:

ОПИТАЙТЕ TOPVUE BLUE BLOCKER

Какви са предимствата на филтър, който блокира синя светлина?

Блокиращите синя светлина очила имат по-добри оптични свойства, когато дълго се вглеждате в екрана:

  • Няма да виждате изкривявания и ще видите по-реалистична картина.
  • Филтърът ще премахне отблясъците и светлинните отражения.
  • Вашето цветово възприемане ще бъде по-добро

По-малко интензивната синя светлина ще има положителен ефект върху тялото ви:

  • Носенето очила блокиращи синята светлина, докато сте изложени на продължително време пред екрана, ще помогне на очите ви да се отпуснат, като им позволи да се чувстват по-енергизирани и по-малко раздразнени.
  • Вашият цикъл на сън ще се подобри, защото синята светлина спира тялото да произвежда мелатонин, което обикновено ви помага да спите.
  • Производителността ви ще се увеличи след дълги часове пред екрана и ще можете да поддържате фокуса по-добре.

Кой трябва да използва очила или лещи блокиращи синята светлина?

В днешно време всеки би се възползвал от носенето на такива очила или лещи, особено тези, които прекарват дълги часове пред своите компютри или телефони. Така че, ако сте офис работник, студент, геймър или част от индустриализирано общество на 21 век, вероятно ще използвате този тип устройства значително и определено бихте могли да се възползвате от визуални помощни средства, блокиращи синята светлина.

Какво друго трябва да направите?

Ако синята светлина представлява истински проблем за вас и често имате главоболие или зачервени и раздразнени очи, препоръчваме и следното:

  • Правете редовни почивки от екрана си и поглеждайте настрани от верме на време*.
  • Не седете твърде близо до екрана си.
  • Използвайте специален матов филтър за вашия екран, който елиминира отблясъците.
  • Опитайте се да намалите времето си на екрана, особено преди лягане.
  • Уверете се, че има достатъчно светлина в стаята, в която работите.
  • Вземете си някакви качествени капки за очи.

* Опитайте се да приложите правилото 20–6 (20) –20: на всеки 20 минути гледайте настрани от екрана към нещо, което е на разстояние около 6 метра. Правете това за 20 секунди.

VISA Master Card DHL express Speedy