Оплаквания и Рекламации

Подайте заявка за оплакване

Ако имате проблем със закупен продукт, моля влезте в потребителския ви профил и подайте заявка за оплакване на страницата ‘’Оплаквания и Рекламации’’ като натиснете бутона Оплакване/Рек­ламация за съответния продукт.

Подайте ново оплакване

Опаковайте продуктите в подходяща опаковка

Изискваме да върнете пълния продукт със всички включени компоненти. При връщане на очила това включва калъф за очила, външна кутия, всичко в вътре в кутията, почистващи кърпички и стикери или етикети за идентификация. Моля, опаковайте продуктите които искате да върнете в здрава кутия и я изпратете през регистриран куриер, за да се предотврати увреждане по време на транспорта. Ако връщате лещи, моля поставете ги в контейнерче с разтвор и го затворете здраво за да се предутврати изсъхване на лещите. Изискваме да изпратите лещите ВКЛЮЧИТЕЛНО с опаковката им, оригиналната кутия и всички останали неотворени блистери.

Добавете копие от фактурата или доказателство за покупка

Моля, добавете копие от фактурата към вашата пратка. Това ще ни помогне да извършим вашата заявка по-бързо.
Ако не сте използвали нашата онлайн форма за да подадете оплакване, вашия пакет трябва също да съдържа писмо което да описва детайлите и номера на вашата поръчка както и описание на това какъв е проблема с продукта.

Изпратете ни продуктите

а) БЕЗПЛАТНА доставка до BOXNOW кутия
Ще бъдете пренасочени към уебсайта на превозвача, където ще попълните данните си за контакт и ще получите код/етикет за връщане. Напишете кода на видно място в горната част на пратката или разпечатайте етикета и го залепете на пратката. И двата варианта са правилни. След това можете да занесете пратката до най-близката кутия за пратки на Boxnow.

б) Друг метод за транспорт
Изпратете пакета до нашия адрес за рекламации:

EXPANDECO - Alensa.bg
ул. Армейска №17
6003 Стара Загора, България

Моля запазете касовата бележка за изпращане на пакета и/или бележка за доказателство, че пакета е изпратен. Ако оплакването ви бъде прието, ще можем да ви възстановим сумата. Клиента носи отговорност за разходите по доставка свързани с връщането на продукти по време на закония период за отказ от покупка.

Изчакайте да обработим рекламацията ви

Нашият отдел за рекламации ще се нуждае от време за изпълни вашата молба. Можете лесно да проследите статуса на вашето оплакване.

Проследи статуса на рекламация

Комуникация относно вашето оплакване

Ще получите информация относно промени на статуса на вашето оплакване на вашия имейл адрес.
Моля, имайте предвид, че процедурата за връщане ще отнеме малко повече време при връщане на слънчеви очила и очила с рецепта. Това се дължи на факта, че автентичността и състоянието на върнатите слънчеви очила трябва първо да бъдат щателно проучени и проверени от нашия основен отдел за складови наличности.
Стремим се да обработваме всички връщания в рамките на 30 дни.

Информация за оплаквания

Ако искате да подадете оплакване относно диоптрични стъкла за очила направени по поръчка, моля свържете се с отдел обслужване на клиенти и ще прегледаме ситуацията.
Ще направим всичко възможно за да ви помогнем. За оплаквания относно друг вид очила (слънчеви очила, спортни очила, очила за компютър, рамки с пробни стъкла) изискваме да върнете всички включени аксесоари (кърпички, калъфи, клипове и т.н.).

За пордукти от TopVue може да се възползвате от нашата Гаранция за връщане на пари .


Информация за връщане на продукти

Ако искате да върнете очила с диоптрични стъкла направени по поръчка, това може да бъде направено в рамките на законовия 14 дневен срок за отказ от покупка. Диоптричните стъкла се произвеждат по поръчка въз основа на специфичните индивидуални нужди и поради това не отговарят на условията за връщане. Само рамките отговарят на условията за евентуално възстановяване на сумата.
За диоптрични очила, ако искате да се откажете от договора за покупка, моля свържете се с нас на телефон +359 24928378. Ще направим всичко възможно за да ви помогнем.
При връщане на очила (слънчеви очила, спортни очила, очила за компютър, диоптрични очила или рамки и т.н.) изискваме да върнете всички включени аксесоари (кърпички, калъфи, клипове и т.н.).

Необходимата информация относно политиката ни за връщане, може да бъде намерена в нашите Търговски условия в тази секция: