Замяна на продукти

Искате да замените контактни лещи за различни параметри?

Ако вашата рецепта се е променила или неволно сте поръчали неправилни параметри, не се притеснявайте. Можете да замените неотворени и неповредени пакети, като следвате описаната по-долу процедура. Ще ви изпратим новите лещи след получаване и проверка на състоянието на пакета.

Протокол за рекламация

Когато получим уведомление за липсваща, отсъстваща или неправилно доставена пратка, ще съставим протокол за рекламация. За тази цел освен информацията на клиента, имаме нужда и от потвърждението от куриерската фирма.

След получаването му се ангажираме да изпратим нова поръчка или да възстановим похарчената сума по възможно най-бързия начин.

Имате нужда от различен продукт?

Ако искате да замените лещите си за различен продукт или марка контактни лещи, а опаковките са неотворени и неповредени, можете също да ни ги върнете. В този случай Alensa.bg ще възстанови сумата, а вие можете да направите нова поръчка за желания / ите продукт / и . Корекции на цените няма да се правят; пълно възстановяване ще бъде направено, ако върнатите продукти отговарят на нашите критерии, както е посочено по-горе.

Връщане на слънчеви и диоптрични очила.

Връщането на слънчеви очила и диоптрични очила:

Нашите очила се доставят с гаранция от две години. Те не трябва да се използват или повреждат. Оригиналната опаковка не трябва да се унищожава. Ако искате да върнете или замените слънчеви очила или рамки, ние изискваме да върнете целия продукт, включително кутията, външната кутия, всичко вътре в кутията, всякакви кърпи за почистване и всички идентифициращи стикери или етикети. С други думи, продуктът трябва да бъде в абсолютно същото състояние, както е бил при получаването му. Продуктът се счита за непълен без един от тези артикули. В случай на липсващи или повредени елементи, връщане или замяна няма да е възможна. Благодарим ви за разбирането и спазването на правилата ни за замяна.

Слънчеви очила, рамки и диоптрични очила се доставят в оптимално състояние и са били щателно проверени за качество преди изпращане. В редките случаи, когато някои от тях пристигат повредени или имат непосредствени транспортни дефекти, свържете се с клиентската ни служба и ние ще прегледаме случая, за да ви помогнем. Жалби относно щети, причинени от неправилна употреба, неправилна грижа или нормално износване и честа употреба, не отговарят на условията за обезщетение. Допълнителни отстъпки или обезщетение не могат да бъдат дадени за щети, причинени от самия клиент.

Диоптричните стъкла се произвеждат въз основа на специфични индивидуални изисквания и поради това не отговарят на условията за връщане. Само рамките отговарят на условията за евентуално възстановяване. Това условие важи от момента, в който са платени очилата , независимо от състоянието при доставка.


В случай, че подозирате дефект на стъклата на диоптричните си очила:

Ако смятате, че качеството на вашите стъкла е компрометирано или те са дефектни по някакъв начин, можем да ги изпратим за проверка на качеството. Ако се открие дефект или нашите експерти открият проблем с качеството, ние, разбира се, ще заменим или възстановим сумата за стъклата.

За претенции по отношението на качеството на еднофокусни стъкла , първо се свържете с нашето обслужване на клиенти и се уверете, че включвате валидна рецепта – не по-стара от 1 година. Когато се извършва проверка на качеството, тази рецепта се изисква, за да се провери дали диоптрите на стъклата, които сте закупили, съответстват на действителната ви рецепта или не. Ще бъдете помолени да върнете вашите очила в тяхната цялост (рамката, стъкла на очилата, включените аксесоари, всякакви етикети или листовки и др.). Не сваляйте стъклата от рамката!

За претенции по отношението на качеството на мултифокални / прогресивни стъкла, първо се свържете с обслужване на клиенти и не забравяйте да включите валидна рецепта – не по-стара от 1 година. Включете също снимка отпред, която изобразява носенето на очила (за да се използва за по-добро центриране) и снимка отстрани, която ви изобразява с очила (за да се използва за определете ъгъла на рамката). Също така ще бъдете помолени да върнете вашите очила в тяхната цялост (рамката, стъклата за очила, включените аксесоари, всякакви етикети на листовки, малките сини хартиени торбички, в които сте получили демонстративните стъкла, синята карта и др …). Не сваляйте стъклата от рамката!

Връщания, които са били фалшифицирани и / или имат липсващи компоненти, не могат да бъдат приети. Винаги се свързвайте с обслужване на клиенти, преди да върнете очила!

Транспортен дефект

Контактните лещи и аксесоари се доставят в твърда опаковка, която ги предпазва от увреждане по време на транспортирането им. Ако все пак такова настъпи, НЕ ПРИЕМАЙТЕ пратката, посочвайки като причина „нарушена цялост на опаковката“, „течащ разтвор“ и т.н. и се свържете незабавно с нас, за да изпратим продуктите отново.


Изпратете ни първоначалния продукт ще го заменим и ще Ви изпратим новия безплатно

Гаранция и замяна

Продуктите, означени със знака „Гарантирана замяна“ имат 365 дни гаранция, която започва от датата на доставка. Ако върху опаковката или инструкциите, приложени към продукта, са посочени други срокове, то за валидни се приемат те. Лещите, които доставяме, (с редки изключения) са със срок на годност, надвишаващ 12 месеца. За допълнителна информация за конкретен продукт се свържете с нас на info@alensa.bg.

Гаранционният период от 12 месеца важи само за:

  • Неотворени опаковки контактни лещи с ненарушена цялост и в търговско състояние, позволяващо препродажба (незамърсени, ненадраскани, немаркирани, несмачкани). *
  • Продукти, закупени от alensa.bg преди не повече от 1 година.

* Съгласно Европейските регулации за здраве и безопасност 

Политиката за замяна и връщане на продукти важи в случай, че:

  • Желаете да замените поръчания продукт със същия модел, но с друг диоптър или за напълно различен модел.
  • Искате да се възползвате от Гаранцията за връщане на парите на TopVue
  • или от „Проверка на качеството“.

Продуктите за рекламация е задължително да се изпращат с препоръчано писмо в твърда опаковка (за предотвратяване на транспортни дефекти) на този адрес. При „Проверка на качеството“ разопакованите лещи е необходимо да бъдат съхранявани в разтвор и твърда опаковка (контейнер за контактни лещи), за да се избегне изсъхването им, заедно с техните блистери, оригинална опаковка с всички неотворени лещи и писмо, описващо дефекта. Анализът, осъществяващ се в лаборатория на фирмата производител, отнема около месец, но в някои случаи може и да е по-дълъг. Запазваме си правото да изтриваме коментари относно поръчки/доставки, след като случаят е разрешен успешно.

Всяка рекламация трябва да спазва определената за това процедура

Alensa не носи отговорност за рекламации, които не покриват следните изисквания: Първо, се свържете с нас чрез формата за контакти или на посочения телефонен номер, предоставяйки ни необходимата информация като номер на поръчка и причина за рекламация.

Нашите представители се стараят да отговорят на всички запитвания възможно най-бързо.

Процедурата за замяна и връщане обикновено се състои в тези 3 стъпки: 

  • 1. Информирате ни за желанието си да върнете продукта
  • 2. Изпращате ни го за Ваша сметка на този адрес
  • 3. Съобщавате ни номера на товарителницата му.
Money-back Guarantee map point Alensa.bg
Получател: ALENSA SRO
гр. София, ПК 1138
ул. „Абагар“ 22,
склад на куриерска фирма „Спиди“

Моля, не изпращайте неотворени опаковки контактни лещи или разтвори в обикновен плик, а само в твърда опаковка, за да се избегнат евентуални транспортни дефекти. Добавете и фактурата, с която сте ги получили като доказателство за поръчка, направена от сайта на Alensa.bg и инструкции за действие. В случай, че желаете замяна за друг диоптър, ни съобщете точните параметри. Ако желаете да възстановим похарчената сума на Вашата сметка, добавете цялата необходима за банковата транзакция информация (IBAN и BIC код).

Разходи за рекламация и замяна

Купувачът поема транспортните разходи за връщането на продукта, който желае да бъде заменен или рекламиран до посочения адрес. Новият артикул ще бъде изпратен без допълнително оскъпяване. В случай на грешка от наша страна (разминаване на получените продукти от поръчаните) всички транспортни разходи са за наша сметка.

Купувачът се съгласява да уважи необходимото време за изпълнението на всяка замяна.

Оплаквания относно стоките или услугите ни

Alensa.bg няма да приема оплаквания за вече изхвърлени продукти и когато случаите не могат да бъдат разследвани. Моля запазете лещите, за които имате съмнение, че са дефектни. Ако проблемът е видим, ни изпратете снимки като доказателство. За всеки подобен случай, се обърнете към нашия отдел „Грижа за клиента“. Ако е необходимо продуктът да бъде върнат, се следва процедурата, описана в раздела Гаранция, замяна и връщане .

Подробни указания при оплаквания от продуктите на марката TopVue, ще намерите тук.

Alensa.bg е сайт, предлагащ онлайн контактни лещи и аксесоари. Нашата мисия е да предлагаме само качествени продукти на най-ниска цена в България, но ние не сме оптик или професионално медицинско лице и не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи и заменяме единични бройки. В този смисъл условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.

Дефектни лещи или оплаквания за качеството

Ако имате оплаквания относно качеството на поръчаните от Вас продукти (зачервяване, замъглено зрение, неприятно усещане, сухота), Ви предлагаме да ни ги върнете за „Проверка на качеството“. Ние ще ги изпратим на фирмата производител за установяване на причината за Вашия дискомфорт. Моля имайте предвид, че в някои случаи това може да отнеме до два месеца, т.к. лещите се налага да бъдат транспортирани на големи разстояния и се очаква отговор от производителя. Ако се установи дефект, ще Ви изпратим безплатно кутия лещи със същите параметри. В случай, че Вашите оплаквания не са причинени от продукта, върнатите за „Проверка на качеството“ продукти не се възстановяват.

Използваните лещи е задължително да бъдат потопени в разтвор (най-добре в контейнерче) и изпратени в твърда опаковка заедно с оригиналната им кутия и блистер, всички неотворени лещи, фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. Продукти, претърпели транспортен дефект поради неспазване на гореописаните изисквания, няма да бъдат приемани или заменяни. Оплаквания и молби за възстановяване на разходите се приемат не по-късно от 6 месеца от датата на фактурата. Alensa.bg не е в състояние да предприеме действия по обезщетение преди да получи заключението на фирмата производител за „Проверката на качеството“. За по-детайлна информация се обърнете към нашия отдел „Грижа за клиента“ на info@alensa.bg.

Ако желаете да върнете определен продукт или искате да го изпратите за проверка на качеството, се свържете с нас на тел. 02 49 17 069 или ел. адрес: info@alensa.bg, и ни пратете дадения артикул с придружаващата го фактура за Ваша сметка на следния адрес:

Получател: ALENSA SRO гр. София, ПК 1138 ул. „Абагар“ 22, склад на куриерска фирма „Спиди“

Време за замяна

Новата поръчка ще бъде изпратена веднага, щом получим върнатия неотворен продукт, което отнема обикновено между 1 и 2 работни дни. Ако в момента нямаме налични необходимите параметри, то това ще стане, след като ги получим на склад.

Имайте предвид, че процедурата по връщане и замяна на диоптрични очила отнема по-дълъг период от време. Това е причинено от необходимостта за по-обстоен преглед на състоянието, в което продуктът се изпраща обратно, който се осъществява от експертите ни в нашия основен склад.

Купувачът се съгласява да уважи необходимото време за изпълнението на всяка замяна.

VISA Master Card DHL express Speedy